Szkoła Podstawowa im.Henryka Sienkiewicza w Sławacinku Starym zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej w Sławacinku Starym.
- Data publikacji strony internetowej: 2021-06-07
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-06-07
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Brak opisów alternatywnych i tytułów dla niektórych zdjęć i grafik. Redaktorzy dokładają wszelkich starań, aby dane zamieszczone na stronie były zrozumiałe oraz formatowane w sposób zgodny z zasadami dostępności.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2021-06-07
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-06-07
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Stanisław Szewczyk.
- E-mail: spslaw@poczta.onet.pl
- Telefon: 833436804
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Sławacinku Starym
- Adres: Sławacinek Stary 72
- E-mail: spslaw@poczta.onet.pl
- Telefon: 833436804
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi wejście główne – dla uczniów szkoły, i wejście od boiska – dla wychowanków przedszkola.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia w segmencie przy hali sportowej. Do części korytarza prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. W budynku nie ma windy.
Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w segmencie przy hali sportowej.
Na terenie budynku istnieje możliwość poruszania się osób niepełnosprawnych z psem przewodnikiem.
W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.